sobota, 28 marca 2015

Sia - Konkurs WIOSENNY

  Chodząc po watasze zauważasz młode sarnę, które kuleje i rozpaczliwie woła swą matkę. Postanawiasz mu pomóc. Szukając stada sarenki natrafiasz na ślady wiosny drzewa miały pąki niektóre kwiaty jak żonkile już były zakwitłe. A ptaki budowały sobie gniazda,nim się obejrzałam młode wpadło w sidła łowców, użyłam do tego swoich pazurów aby wyplątać małą sarnę. Nagle usłyszałam jak łowcy zbliżali się w naszą stronę, gdy mnie zobaczyli od razu zaczęli strzelać, wzięłam mało w pysk i zaczęłam uciekać. Nie chciałam ujawnić swoich mocy. Biegłam tak szybko jak tylko mogłam. Uciekłam daleko, na szczęście wszystko dobrze się skończyło. Doszliśmy do świętego drzewa i zapytaliśmy się o pomoc.
  - Witam ciebie drzewo mądrości czy mogło byś nam pomóc?
  - Witam ciebie wilku i ciebie mała sarenko co was tutaj sprowadza?
  - Chciałabym się dowiedzieć gdzie jest stado małej sarenki?
  - Dobrze pomogę wam. Kierujecie się zgodnie ze wskazówkami, ale uważajcie na zaczarowany las. - drzewo powiedziało nam drogę i nas ostrzegło przed magicznym lasem.
Szliśmy zgodnie za wskazówkami aż doszliśmy do magicznego lasu widziałam że mała sarenka się boi ale wzięłam ją na grzbiet i poszłam.Coś mnie chwyciło za łapę obejrzałam się a o moją łapę było zawinięte pnącze ale ja się nie dałam. Przegryzłam pnącze i pobiegłam dalej, mała sarenka trzymała się mnie. Uciekliśmy przed tymi pnączami. Na samym końcu lasu było stado małej sarenki. Wszyscy się ucieszyli ale gdy zobaczyli mnie ich miny zrobiły się groźne ale sarenka zaczęła jak by coś do nich mówić. Ale ja odeszłam i poszłam w stronę jaskini jednak tym razem okrężną drogą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz