sobota, 28 marca 2015

Od Powerlessa CD Rain

  - Jasne - powiedziałem z uśmiechem. - Najpierw cię oprowadzimy, a potem zaprowadzimy do alfy - dodałem.
- Less, ja zostanę z Valixy w jaskini - oznajmił Liam.
- A czemuż to ? - zapytałem.
- Bo niektóre tereny tej watahy są niebezpieczne, więc nie jest to najlepszy pomysł by Valixy szła z nami - powiedział.
- Dobra, to ruszajmy - powiedziałem do Rain z uśmiechem.
Wadera odwzajemniła uśmiech.
- Obecnie znajdujemy się w Lesie Mieszkalnym, tu są wszystkie nasze jaskinie - powiedziałem.
Potem poszliśmy do Lasu Łowów, gdzie upolowaliśmy jelenia i go zjedliśmy. Następnie dotarliśmy do Świętego drzewa. Weszliśmy na małe wzgórze gdzie był świetny widok na drzewo.
- Lepiej nie podchodzić za blisko - wyszeptałem.
- Czemu? - zapytała również szeptem.
- Bo to drzewo kiedy zrobisz niewłaściwy ruch może zabić - wyszeptałem.
Rain krzywo na mnie spojrzała.
- To idziemy dalej? - zapytałem.

<Rain? =3 >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz